'Buat yang terbaik untuk mahasiswa'- Khairul Anwar

Terkini:

Lembah Pantai, 26 Februari - "Buat yang terbaik untuk semua mahasiswa UM". Demikian komen sulung Yang Di-Pertua Majlis Perwakilan Mahasiswa Universiti Malaya (MPMUM), saudara Khairul Anwar Abu Kasim selepas majlis penyerahan watikah perlantikan MPMUM semalam.

Kenyataan itu dipetik dalam laman facebooknya semalam.

Beliau juga mengucapkan terima kasih kepada seluruh mahasiswa yang telah mengundi dan menyokongnya dalam pilihan raya kampus baru-baru ini. 

"Insya Allah kami akan buat yang terbaik untuk mahasiswa-mahasiswi Universiti Malaya", katanya. 

Presiden Persatuan Mahasiswa Islam Universiti Malaya (PMIUM), saudara Mohd Shazni Munir Bin Mohd Ithnin turut mengucapkan tahniah atas perlantikan dan barisan kepimpinan MPMUM yang baru.

Beliau menggesa barisan kepimpinan baru agar bersungguh-sungguh dalam menunaikan manifesto yang telah dijanjikan kepada mahasiswa. Beliau menambah, kepimpinan merupakan satu amanah daripada Allah dan tanggungjawab perlu dipikul oleh pemimpin kerana ia bakal disoal di Akhirat kelak.

Barisan kepimpinan MPMUM dilantik secara rasminya dalam satu majlis penyerahan watikah yang berlangsung di Dewan Tunku Canselor semalam. - um-kini

2 comments:

Anonymous said...

cam ni la br telus~~
tak de kutuk2~~

Anonymous said...

lg 1 name nye bkn khairul anwar tp khairul anuar~

© 2009 - UM-KINI | Design: Choen | Pagenav: Abu Farhan Top